Digitálna nomádka

Lenka Ellie Tkáčová

O tom, prečo potrebujeme drsnú lásku a že učitelia sú všade okolo nás

Dnešný článok je o niečo dlhší a osobnejší. Je pre všetkých, čo podobne ako ja začínajú s prácou na voľnej nohe.

4.7.2019 v 15:59 | Karma článku: 10.52 | Přečteno: 440 | Diskuse

Lenka Ellie Tkáčová

Digitálna nomádka: Ako začať s podnikaním?

Prejsť na „živnosťák“ je veľký krok. Čo všetko to vlastne na začiatku obnáša a aké sú moje osobné skúsenosti z online marketingu? To sa dozviete v dnešnom článku.

31.5.2019 v 11:14 | Karma článku: 12.46 | Přečteno: 458 | Diskuse

Lenka Ellie Tkáčová

Daľeko je do tej Ameriki

Moja prastará matka sa narodila v Amerike slovenským vysťahovalcom, ktorí vycestovali za prácou a snáď i dobrodružstvom. Jej príbeh ma sprevádzal od malička, najprv ako rozprávka, neskôr ako seriózny podnet k pátraniu. 

24.3.2014 v 16:00 | Karma článku: 19.35 | Přečteno: 695 | Diskuse
Počet článků 70 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 626

Ahoj, som Ellie. Živím sa ako copywriterka a kreatívna duša. Pomáham značkám s komunikáciou a sociálnymi sieťami. Predtým som sa venovala archeológii. Rada šijem a cestujem. Od marca 2019 žijem v Londýne a... som na voľnej nohe.