Nezaradené

Lenka Ellie Tkáčová

Mary Fifick, kam až siahame? (Takmer neuveriteľná cesta jednej rodiny)

Moja prastará matka sa narodila v Amerike slovenským vysťahovalcom v roku, v ktorom sa potopil Titanic. Jej príbeh ma sprevádzal od malička, najprv ako rozprávka, neskôr ako podnet k pátraniu.

24.7.2019 v 10:56 | Karma článku: 21.10 | Přečteno: 821 | Diskuse

Lenka Ellie Tkáčová

Svadba ako stratégia značky

Keď vám začne preskakovať z práce a plánovania svadby, ktorá bude 1490 kilometrov ďaleko od vás, dáte si štvrtú kávu a urobíte si prvú pauzu po šiestich hodinách... Vypadne z vás napríklad niečo takéto.

19.6.2019 v 16:21 | Karma článku: 13.36 | Přečteno: 452 | Diskuse

Lenka Ellie Tkáčová

Zápisník minimalistickej cestovateľky: Ako zhodiť pár kíl a cestovať low-waste

Inšpirácia pre tých, ktorí sa radi túlajú po svete s ľahkosťou a zodpovedne voči životnému prostrediu.

30.5.2019 v 20:59 | Karma článku: 16.34 | Přečteno: 515 | Diskuse

Lenka Ellie Tkáčová

Diagnóza „voľná noha“ alebo čo je to sloboda pre freelancera?

Aké to je, začínať na voľnej nohe v jednom z najdrahších miest sveta? Čím všetkým si musíte prejsť a čo vás čaká? Nedávno som zmenila svoj život od základov a presťahovala sa do Londýna. Toto sú moje skúsenosti.

22.5.2019 v 11:42 | Karma článku: 13.92 | Přečteno: 460 | Diskuse

Lenka Ellie Tkáčová

Čo sa stalo 24. apríla: zhrnutie

Odpusť mi, vážený uvedomelý čitateľ, ale nedá mi nevyjadriť sa aspoň takto... stručne a satiricky. Sľubujem.

29.4.2014 v 21:32 | Karma článku: 10.83 | Přečteno: 383 | Diskuse

Lenka Ellie Tkáčová

Spišsko - slovenský slovník vol. 2

Úspech článku Vreckový slovník slovenských, spišských a úplne vymyslených slov ma úprimne potešil i prekvapil. Predsa len som si ale po jeho zverejnení spomenula na ďalšie klenoty, o ktoré by ste nemali prísť. Nech sa páči!

28.4.2014 v 16:00 | Karma článku: 17.45 | Přečteno: 1675 | Diskuse

Lenka Ellie Tkáčová

Cisárovná Sisi a egyptské voľby

V médiách sa diskutuje o tom, či bude poľný maršál Abdal Fatah Sísí kandidovať na egyptského prezidenta. Upozorenie: Nasledujúci článok je odľahčený, recesistický a stručný. Takzvaná jednohubka.

18.2.2014 v 0:12 | Karma článku: 8.37 | Přečteno: 182 | Diskuse

Lenka Ellie Tkáčová

Vreckový slovník slovenských,spišských a úplne vymyslených slov

Keďže sa mi v Čechách (a na Morave) často stáva, že ľudia nerozumejú niektorým ľubozvučným slovenským výrazom, rozhodla som sa pripraviť menší slovníček. Obsahuje aj východniarske výrazy, ktorým často nerozumejú ani Slováci. Ľem Špišak zna, co Špišak rečuje (Iba Spišiak rozumie Spišiakovi). Budem rada za vaše pripomienky a nápady na ďalšie slovíčka, ktoré v tomto slovníku nemali chýbať.

15.2.2014 v 19:43 | Karma článku: 21.22 | Přečteno: 5646 | Diskuse

Lenka Ellie Tkáčová

Čo majú spoločné Zooey Bešamel, cisár František Jozef a nožničky?

„Lenka Tkáčová ze Smižan milovala pouze dvě věci. První byly její dlouhé tmavé vlasy. Druhá, jak lehce je mohla ustřihnout a cítit při tom úplně vše.“

29.1.2014 v 17:06 | Karma článku: 11.57 | Přečteno: 453 | Diskuse
Počet článků 70 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 626

Ahoj, som Ellie. Živím sa ako copywriterka a kreatívna duša. Pomáham značkám s komunikáciou a sociálnymi sieťami. Predtým som sa venovala archeológii. Rada šijem a cestujem. Od marca 2019 žijem v Londýne a... som na voľnej nohe.