Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J47a49n82a 39M30a53j11o98v71á

15. 2. 2014 22:28

Jako holka československá jsem si pořídila slovenskou kuchařku. No, taky slovenského manžela. Slovenština byla tenkrát běžná, ale stejně...taková rasca a špargľa...skoro jsme skončili na pytlíkových polívkách:-)

0 0
možnosti
LN

..neznáš kmín a chřest...???..a to chceš vařit...???

1 0
možnosti
LN

...mně se hrozně líbí....lezúň....

0 0
možnosti
LN

..a hezká je i....omrvinka....

0 0
možnosti
RE

Zajímavé. Rád se šťourám v jazycích, hlavně co mají společné, co se dá odvodit a tak. Přitom se žádným pořádně nedomluvím. Líbí se mi jazyky malých národů(norština, litevština ale taky swahilština. Nedávno jsem zjistil, že se mi líbí i slovenština, hlavně kvůli muzice(Peha,No Name,Kristina) Je to zvukomalebné a navíc tomu rozumím(většinou). Chystám(zhruba do měsíce) na svém blogu člének ,,Jak jsem objevil slovenštinu.

0 0
možnosti
LC

A co je Šarpať ? A existuje drevokocúr, a co se zadřeným  iverom? :-):-):-)

0 0
možnosti
MB

Nešarpi sa znamená neponáhľaj sa, drevokocúr je hlúposť a zadrený íver (trieska) sa jednoducho vytiahne ;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 70
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 630x
Ahoj, som Ellie. Živím sa ako copywriterka a kreatívna duša. Pomáham značkám s komunikáciou a sociálnymi sieťami. Predtým som sa venovala archeológii. Rada šijem a cestujem. Od marca 2019 žijem v Londýne a... som na voľnej nohe.