Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PS

Za 9000 Kc koupite na internetu klimatizaci. Resi to všechny Vase problémy ? [>-]

0 0
možnosti
Foto

Mám lepší story a hlavně PODSTATNĚ kratší.

Keď prídete do Prahy, v metru Vášmu oku neujdú reklamné plakáty. Na jednom z nich je vyfotený mládenec, vysokoškolák, ktorý drží ceduľu "Směr budoucnost". Za ním sa pchá do neznáma akási silnica, ktorá má naznačit, že dotyčný ako absolvent dajakej ekonomickej školy dojde daleko. Ja bysom tam z praktických dovodov zaňho odporučiaval vyfotiť holú riťku. Bolo by to podstatně pravdivejšie a možno aj výstižnejšie ako tento Vás predlhý elaborát. ;-D;-)

0 0
možnosti
PS

co je to štrkáče ?

Štěrkáč ?

0 0
možnosti
  • Počet článků 70
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 630x
Ahoj, som Ellie. Živím sa ako copywriterka a kreatívna duša. Pomáham značkám s komunikáciou a sociálnymi sieťami. Predtým som sa venovala archeológii. Rada šijem a cestujem. Od marca 2019 žijem v Londýne a... som na voľnej nohe.