Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Úžasný příběh, citlivě vnímaný a napsaný. Krásný studijní obor... prostě VR^R^:-)

0 0
možnosti
EB

je dobře znát svoje kořeny a je skvělé, že se Vám takto povedlo dopátrat se celého "rodostromu" R^

0 0
možnosti
Foto

Ďakujem vám za krásnu pochvalu. Na rodostrome stále pracujem, mám v pláne ešte článok o prababičke z mamkinej strany rodiny, tak určite pribudnú ďalšie príbehy! Najviac ma baví, keď sa mi v záznamoch a menách podarí nájsť práve takýto príbeh :) :) :)

1 0
možnosti
GH

G82e29o82r18g40e 84H20o89l35y

24. 7. 2019 14:19

Zajimave...ohledne pribuznych v USA doporucuji tzv. 'Mormon file'...ja jsem v tom nasel pribuzne, co emigrovali do USA nekdy kolem 1870 - 1890...jestli me napisete Vasi email, tak se s Vami podelim o informace co o tom mam.

0 0
možnosti
Foto

Dobrý deň, George. Ďakujem za tip, skúsim sa na to pozrieť!

0 0
možnosti
IL

I85v54a41n72a 46L12a95n78c20e

24. 7. 2019 12:17

dodnes si spomínam, ako sa „sťažovala“, že ju Smrtka nemôže nájsť, pretože ju hľadá doma... v Amerike.

Moc a moc smutné. Já si myslím, že domov je tam, kde člověk prožil dětství a pokud byla donucena z domova odejít, tak se s tím asi těžko smiřovala.

Dokážu si to představit, protože mám už skoro desetiletou vnučku, a přestože se v Americe nenarodila, je tady doma, angličtina je jejím prvním jazykem....

Krásný blogR^R^R^VR^

1 0
možnosti
Foto

Zdravím, Ivana, súhlasím s vami. Prababička sa od mala cítila doma v Amerike a odchod späť na Slovensko bol pre ňu ťažký. Ale na druhú stranu, keby sa to nestalo, dnes by som tu nebola. Je zaujímavé sledovať chod udalostí :) :) :) Vy teda žijete v Amerike? Ako dlho tam ste, ak sa smiem opýtať?

1 0
možnosti
  • Počet článků 70
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 630x
Ahoj, som Ellie. Živím sa ako copywriterka a kreatívna duša. Pomáham značkám s komunikáciou a sociálnymi sieťami. Predtým som sa venovala archeológii. Rada šijem a cestujem. Od marca 2019 žijem v Londýne a... som na voľnej nohe.