Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MN

Tak já jsem letos zažila (už tradičně) velmi podobný Thanksgiving dinner.

Také na návštěvě v domě u Američanů (3 kusy). Bylo tam dalších asi 20 Čechů a Slováků, 3 Íránci, 2 Indové, 1 Ukrajinec, 2 Rusky, 1 Indonézanka. Běhaly tam děti a pes, nejmladšímu bylo tak 1/2 roku, nejstaršímu 80+.

Připravili jsme si dohromady velkého krocana s nádivkou, bramborovou kaši, pečenou zeleninu, zeleninové a ovocné saláty, apple pie, pumpkin pie...

Jedno měli ten večer všichni společné: bez ohledu na národnost a víru byli všichni tolerantní, ohleduplní a předháněli se, kdo s čím může pomoci a přispět.

2 0
možnosti
JR

J19a24r19a 45R52a87n36k

29. 11. 2015 22:32

A tak by to melo byt stale, ja to tady kde ziju ani jinak nepoznala, protoze sama krocana kupovat nechci, nevlastnim ani tak velkou nadobu a vzdy se zveme navzajem, u mne jsou to vetsinou salmoni, o jine maso, nez rybi prilis nestojim a krocana tu jednu porci 2 x do roka preziju. Jezdim do hor kus za mestem podel krocani farmy a vzdy vidim jen ty jejich hlavickyy a je mi jich v duchu lito, ale to je muj problem.:-)

0 0
možnosti
MP

Ale jo, já vám to věřím. Jen bych chtěla poukázat na to, že předložený vzorek hostů není reprezentativní. Jsou takoví všichni, kdo přicházejí ze Středního Východu? Pokud ne, tak se z toho nedá udělat vůbec žádný závěr.

2 0
možnosti
JR

J12a85r73a 42R22a12n69k

29. 11. 2015 22:33

Zila jsem 3 mesice v Indonesii a byla jsem  zvana do rodin svych kolegu ze skoly a nebylo to jine....

0 0
možnosti
  • Počet článků 70
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 630x
Ahoj, som Ellie. Živím sa ako copywriterka a kreatívna duša. Pomáham značkám s komunikáciou a sociálnymi sieťami. Predtým som sa venovala archeológii. Rada šijem a cestujem. Od marca 2019 žijem v Londýne a... som na voľnej nohe.